REKLAMACJA

Zawiadomienie o reklamacjach należy składać w formie elektronicznej na adres e-mail sklep@wikumiku.pl celem ustalenia dalszego postępowania reklamacyjnego.

Sprzedawca rozpatrzy zgłoszenie reklamacyjne w ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego produktu.

Zwracany bądź reklamowany towar powinien być wysłany wyłacznie na adres:

WikuMiku

ul. Racławicka 2,

96-316 Sade Budy

Zwrot należności za zwrócone towary nastąpi w terminie 7 dni od daty otrzymania zwrotu towaru na wskazane przez Klienta konto bankowe.

Koszty odesłania towaru ponosi Klient.

Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.


Accept

Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”). Więcej informacji