Zawiadomienie o reklamacjach należy składać w formie elektronicznej na adres e-mail sklep@wikumiku.pl celem ustalenia dalszego postępowania reklamacyjnego.
Sprzedawca rozpatrzy zgłoszenie reklamacyjne w ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego produktu.
Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta w zakresie prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość, Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od odebrania produktu.
Zwracany bądź reklamowany towar powinien być wysłany wyłacznie na adres:
Wielopielo Sergiusz Barejka
ul. Otuliny 38
05-084 Leszno
Przesyłkę można również odesłać za pomocą usługi Paczkomat Inpost:
LSZ01M
ul. Partyzantów 2
05-084 Leszno
Zwrot należności za zwrócone towary nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania zwrotu towaru na wskazane przez Klienta konto bankowe.
Koszty odesłania towaru ponosi Klient.
Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”). Więcej informacji